REALITAT AUGMENTADA com a eina docent en el GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA

Data de la notícia: 17-03-2015

Assignatures de l'àmbit de la construcció del Grau en Arquitectura Tècnica utilitzen la realitat augmentada en classe com a eina docent.

Aquesta combinació de construcció virtual + realitat augmentada es converteix en una eficaç eina docent i de recerca en permetre, d'una banda, una visualització tridimensional de detalls singulars fins i tot a escala real, facilitant la comunicació i l'enteniment dels diferents conceptes constructius pels estudiants; d'altra banda, també permet una interacció edifici-usuari en temps real mitjançant l'ocupació complementària de marcadors, aplicacions descarregables i dispositius mòbils convencionals.

Imatge presa en l'assignatura Construcció d'Estructures II del Grau en Arquitectura Tècnica.