¿EUA, Xina, Alemanya, Corea del Sud...? Si vols fer pràctiques remunerades, IAESTE no té fronteres

Data de la notícia: 27-02-2015

Est curse estudiants de la Politècnica faran pràctiques remunerades IAESTE a EUA, Alemanya, Suïssa, Xina, Corea del Sud entre uns altres.

Després de la subhasta nacional IAESTE realitzada el cap de setmana passat a València, es van concretar les destinacions per als alumnes de la EPS que van obtenir pràctiques remunerades per a aquest curs 14/15. Els països es van distribuir de la següent manera per titulacions:

- Enginyeria Química: Corea del Sud, Xina, Turquia i Suïssa
- Informàtica: EUA
- Arquitectura: Brasil (2), Xina, Equador (2), Líban
- Enginyeria Civil: Alemanya, Eslovènia, Sèrbia
- Multimèdia: Portugal

És de destacar que en les subhastes corresponents a les titulacions d'Enginyeria Civil i Informàtica, el primer estudiant a triar pertanyia a la EPS, mentre que en la titulació d'Enginyeria Química ho va anar el tercer.

Si t'interessa participar en el programa de IAESTE per al curs 15/16, posa't en contacte amb la seua delegació en la Politècnica a través de l'email iaeste@eps.ua.es o bé en el seu grup de Facebook https://www.facebook.com/groups/261587187323213/?fref==ts