Imagine Express 2015

Data de la notícia: 25-02-2015

Álvaro Yuste Torregrosa participarà en l'edició de la Imagine Express 2015.

ENHORABONA A ÁLVARO YUSTE I EL SEU EQUIP!!!!!!

Després de l'èxit de la segona edició de la Instant Banking Hack Day, celebrada el passat 21-22 de Febrer en la nova seu de la Universitat d'Alacant del Carrer Sant Fernando. L'equip guanyador del Premi al Millor desenvolupament Tècnic amb el projecte: Preu Just, ha sigut agraciat amb una plaça per a l'Imagine Express 2015 que donarà començament divendres que ve 27 de Febrer. Aquest tren portarà als seus 35 integrants en una ruta plena de tecnologia i creativitat per les ciutats de Barcelona, París i Londres tirant el tancament dilluns que ve  2 de Març en la Mobile World  Congress de Barcelona. Álvaro Yuste Torregrosa, estudiant de la nostra Escola, representarà al seu equip en aquesta edició de la Imagine, la resta d'integrants del seu grup treballaran amb Álvaro virtualment des de la Sala d'Estudis de la Politècnica I on situarem una pantalla per a poder retrasmitir els moments més importants de l'esdeveniment.

Des de l'Escola volem transmetre-li a Álvaro i a tot el seu equip el nostre màxim suport i la nostra confiança en què realitzaran un gran paper en aquesta nova edició de la Imagine.

Tota la informació de l'esdeveniment la podeu trobar en la web: http://express.imagine.cc/2015/