Seminari d'Hivern a Alacant. Organitzat per l'Àrea de Projectes Arquitectònics

Data de la notícia: 24-02-2015

Seminari d'Hivern a Alacant. Organitzat per l'Àrea de Projectes Arquitectònics, un cicle de conferències, trobades i taules de debat sobre docència i teoria de l'arquitectura amb tres ponents excepcionals que es perllongarà fins a la setmana vinent:

• 19-20 de febrer Izaskun Chinchilla, arquitecta i professora de Projectes Arquitectònics a Alacant de 2002 a 2007, actualment treballa com a docent i investigadora  en la Bartlett School of Architecture, Londres i en l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Madrid.
  • 25-27 de febrer Ignacio Farías, sociòleg, professor assistent del Munich Center for Technology in Society i de la Facultat d'Arquitectura de la Technische Universität München. El seu treball de recerca i docència es concentra en els temes Infrastructuras, Disseny i Participació, així com en l'articulació de la teoria de l'actor-xarxa i els estudis urbans.
  • 5-6 de març, Marina Otero, arquitecta, actualment és Comissària General de l'Oslo Architecture Triennale 2016 amb After Belonging Agency. És Màster of Science in Critical, Curatorial and Conceptual Practices in Architecture en Columbia University, on posteriorment ha treballat com Adjunct Assistant Professor, i Directora de Programació de Studio-X

L'assistència és lliure.