Curs ¿Com es gestiona una ciutat? 3ª Edició

Data de la notícia: 23-02-2015

¿Com es gestiona una ciutat? Aquesta és la pregunta a la qual respondran els ponents del curs que se celebra els dies 12 i 13 de març en la Universitat d'Alacant, concretament en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior IV. Responsables de l'administració i d'empreses tractaran els aspectes pràctics més interessants de les temàtiques que concerneixen a la gestió d'una ciutat, dedicant cada sessió a una matèria diferent: pressupostos, mercat immobiliari, turisme, aigua, parcs i zones verdes i energia.

Responsables de l'administració i d'empreses van a respondre a la pregunta de ¿Com es gestiona una ciutat? durant els dies 12 i 13 de març de 2015 en la Universitat d'Alacant.

Durant cada sessió es tractarà un tema clau dins de la perspectiva integral de la gestió de qualsevol ciutat:

• Els pressupostos
  • El mercat immobiliari
  • El turisme
  • L'aigua
  • Grans parcs i zones verdes
  • L'energia

Les ponències pràctiques tindran lloc en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica Superior IV.

Per a obtenir més informació, es pot consultar l'enllaç a la web del Departament d'Edificació i Urbanisme de l'Escola Politècnica Superior.