YUZZ convoca la seua VI edició a nivell nacional amb centres en tot el país i 200.000 euros en premis.

Data de la notícia: 12-02-2015

Logo Grande

·         Comencen les inscripcions per a la VI edició del programa YUZZ Alacant “Joves amb idees”que organitza el Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE) amb el mecenatge de Banc Santander i coordina a Alacant l'Observatori d'Inserció Laboral del Vicerectorat d'Estudiants.

·         YUZZ repartirà més de 200.000 euros en premis entre 40 viatges a Silicon Valley, finançament per als tres projectes guanyadors i 80 beques per al Fórum IMPULSA.

·         Aquesta edició comptarà amb més de 35 centres distribuïts per tot el territori, 750 places i un nou pla de formació i suport a emprenedors.

La Universitat d'Alacant ha anunciat el llançament de la V edició a Alacant del Programa YUZZ “Joves amb Idees” per a l'impuls del talent jove i l'esperit emprenedor.La convocatòria per a participar en el programa romandrà oberta fins al 19 de febrer i aquells interessats hauran de presentar la seua candidatura a través d'un formulari disponible en www.yuzz.org.

Els seleccionats tindran l'oportunitat de desenvolupar la seua idea de negoci i els millors projectes optaran a múltiples viatges a Silicon Valley, beques per a assistir al Fórum IMPULSA i 60.000 euros en premis per a finançar el seu projecte.

YUZZ, una aposta per la innovació

YUZZ és un programadirigido a joves d'entre els 18 i 30 anys que ofereix, durant cinc mesos, suport, formació i assessorament per a elaborar plans de negoci basats en idees de base tecnològica. En les seues sis edicions nacionals anteriors s'han creat més de 500 empreses i en l'últim any han participat 600 emprenedors amb 378 projectes en 24 centres YUZZ de tota Espanya.

A Alacant, està coordinat per la Universitat d'Alacant, a través de l'Observatori d'Inserció Laboral del Vicerectorat d'Estudiants. Compta amb la col·laboració de la Residència Universitària Europa House, els Centres d'empreses Europees Innovadores d'Alcoi i Elx, Fundeun, Impulsa Alacant i la Fundació General de la UA.
En la nova edició el programa incorpora novetats significatives: millores en la planificació del calendari i el programa formatiu; increment de les beques per a viatjar a Silicon Valley; major  nombre de premis i reptes interns; i es lliuraran beques per a assistir al prestigiós esdeveniment de Emprendimiento nacional Fórum IMPULSA.
Idees amb potencial

Per a la selecció dels participants es realitzaran entrevistes personals després d'una preselecció basada en la valoració d'aspectes com: el perfil emprenedor i la trajectòria del candidat, la seua capacitat per a comunicar la idea proposada, el component innovador del projecte, la seua creativitat i el potencial de creixement del negoci.

Els candidats triats s'incorporaran al programa i podran beneficiar-se de l'accés al centre Yuzz d'Alacant, situat en la residència d'estudiants Europa House, on comptaran amb espai físic per a desenvolupar la seua idea, podran relacionar-se amb altres emprenedors i rebre formació d'una xarxa de més de 200 experts professionals que els guiaran, juntament amb un tutor individual, en la realització del pla de negoci més viable per a cada projecte.

Una vegada finalitzat el procés de formació i assessorament, els millors joves de cadascun dels centres YUZZ realitzaran un viatge a Silicon Valley, la meca mundial d'innovació en l'àmbit de les noves tecnologies, on se'ls brindarà accés a fòrums de finançament, assessorament en internacionalització i contacte amb inversors. A més, els tres millors projectes de tot el país rebran una dotació econòmica per a ajudar-los a engegar el seu negoci: 30.000 € per al primer premi, 20.000 € per al segon i 10.000 € per al tercer.