La delegació IAESTE de la EPS ocupa la quarta posició a nivell nacional en nombre de pràctiques aconseguides.

Data de la notícia: 30-01-2015

La delegació de IAESTE en la Politècnica ha aconseguit un total de 15 pràctiques en l'estranger el que la situa en primer lloc dels 12 centres IAESTE que existeixen a la Comunitat Valenciana i en el quart lloc dels 47 centres que existeixen a nivell nacional.

L'Associació per a l'Intercanvi d'Estudiants Tècnics, (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience, IAESTE) és una Associació Internacional per a la realització de pràctiques en empreses de l'estranger. Fundada per l'Imperial College en 1950 i reconeguda per la UNESCO, està present en més de 80 països de tot el món. Es tracta d'una de les plataformes més actives per a la mobilitat d'estudiants.

Des de 1951 Espanya ha enviat més de 10.000 estudiants espanyols a ampliar el seu formació acadèmica i humana a altres països de l'associació. Avui dia, IAESTE-ESPANYA compta amb 47 Centres membres que representen a la comunitat universitària, tant en la seua branca científica com en la tècnica, en tota Espanya.

La EPS compta amb una delegació de IAESTE des de fa dos anys i aquest és el primer any en què és membre de ple dret de l'associació. En aquest segon any, la delegació de la EPS ha aconseguit situar-se en la quarta posició dels 47 centres espanyols que han obtingut pràctiques, empatats amb l'Escola d'Enginyeria i Arquitectura de Saragossa. Així mateix la EPS ocupa la primera posició de la Comunitat Valenciana on existeixen 12 centres IAESTE. La EPS ha aconseguit 15 pràctiques, mentre que a nivell nacional s'han totalitzat 319, la qual cosa permet a Espanya consolidar-se en el tercer lloc entre tots els països de IAESTE, en nombre d'ofertes de pràctiques intercanviades

En el fitxer adjunt es pot consultar el llistat de centres de IAESTE ordenats per nombre de pràctiques.

Vaja nostra felicitació als estudiants i representants de la delegació de IAESTE en la Politècnica.

Sotsdirecció de Relacions Institucionals i Pràctiques en Empresa.