Alumne de l´EPS nomenat com un dels 10 New Faces of Civil Engineering: College Edition

Data de la notícia: 28-01-2015

Logo Grande

Acabem de rebre en l'Escola Politècnica Superior la fantàstica notícia que Fernando Colom Jover alumne de l´EPS, ha sigut nomenat per la ASCE (American Society of Civil Engineers) com un dels 10 New Faces of Civil Engineering: College Edition.

Es tracta d'un programa que organitza l'associació cada any i pel qual escullen a 10 estudiants d'Enginyeria Civil (o Màster relacionat) de tot el món segons els seus assoliments, perspectives de futur, idees, etc.

Des de l´EPS volem felicitar a Fernando per aquest assoliment tan important i estem contents pel que representa per a la nostra Escola.

Ací us deixem el link, que romandrà en la web de la ASCE durant 1 any sencer. A més, hi haurà publicacions sobre açò en diferents revistes locals americanes.

LINK: