La delegació de IAESTE en la Politècnica doblega el nombre de pràctiques remunerades en l'estranger

Data de la notícia: 12-01-2015

La delegació de IAESTE en la EPS ha aconseguit per al curs 14/15 un total de 16 pràctiques remunerades en l'estranger per als estudiants de la Politècnica.

Amb 16 pràctiques, la delegació de IAESTE aconsegueix un increment del 100% en el nombre de pràctiques per a aquest curs 14/15, ja que en el curs 13/14 es van aconseguir 8 pràctiques remunerades.

Des de la Subdireción de Pràctiques en Empresa de la EPS vaja la nostra felicitació als estudiants i la delegació de IAESTE en la EPS pels resultats aconseguits.

Si estàs interessat/a a contactar amb la Delegació, pots dirigir la teua consulta a través de l'email iaeste@eps.ua.es o bé en el seu grup de Facebook https://www.facebook.com/groups/261587187323213/?fref==ts