Resolució de la Convocatòria Pública d'Ajudes per a la Dinamització del Grau en Enginyeria Civil de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 13-11-2014

Reunida el dijous 13 de novembre de 2014 a les 13:00 hores,  la Comissió de Selecció per a la baremación de la Convocatòria Pública d'Ajudes per a la Dinamització del Grau en Enginyeria Civil de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, resol confeccionar el següent llistat de les candidatures presentades per ordre de  puntuació obtinguda que serà:

1. Gabriel Puche Laosa: 6,47 punts
  2. Iván Bordonado Date: 5,08 punts
  3. Raúl Alcover Palazón: 4,99 punts
 Així com elevar al Director de l'Escola Politècnica Superior la proposta de la candidatura beneficiària de l'ajuda convocada, que correspondrà a Gabriel Puche Laosa.
Contra la citada resolució de la Comissió de Selecció, els interessats podran formular Recurs davant el Director del Centre en el termini de 5 dies hàbils, una vegada transcorregut el termini el Director resoldrà l'ajuda en la candidatura que ocupe la primera posició, en cas de renúncia se li assignara a la següent candidatura en la relació prioritzada.

Alacant, 13 de novembre de 2014