PRESENTACIÓ DEL PROGRAMA UA:EMPRÈN PER A ALUMNES I EXALUMNES DE L'ESCOLA POLITÈCNICA

Data de la notícia: 11-11-2014

Logo Grande

Dijous que ve, dia 13 de novembre, a les 12:30 i fins a les 13:30, en el Saló d'Actes de l'Escola Politècnica, tindrà lloc la presentació del programa UA:EMPRÈN als alumnes de l'Escola Politècnica.
Aquest programa té com a objectiu principal estimular i assistir als alumnes que desitgen iniciar o estiguen desenvolupant projectes de emprendimiento dins del marc d'activitats relacionades amb els seus estudis.

Durant l'acte, es presentaran les línies generals de les activitats que, sobre empreniment, es van a desenvolupar en l´EPS, així com les que la pròpia Universitat, de manera general, abordarà sobre aquest tema.

Si estàs considerant crear un projecte de empreniment necessitaràs tota l'ajuda que la Universitat puga prestar-te. Assisteix a aquesta reunió i coneix de primera mà com aprofitar-la.

Presentaran:
Andrés Montoyo, Director de l´EPS
Josefa Parreño Selva. Directora del Secretariat de pràctiques d'empresa i suport a l'estudiant.

A continuació de la presentació sobre empreniment, i en un altre acte acadèmic,  El Vicerectorat de Tecnologies de la Informació presentarà els resultats del Concurs d'Idees sobre Open Data de la Universitat d'Alacant.