The Google Anita Borg Memorial Scholarship: EMEA (for Europe, the Middle East and Africa)

Data de la notícia: 10-11-2014

Logo Grande

Beques amb les quals Google pretén fomentar en les dones l'excel·lència en Tecnologia i Computació i que es convertisquen en models a seguir actives i capdavanteres en el seu camp.

BECA DE GOOGLE EN HONOR A ANITA BORG
La beca de Google en honor d'Anita Borg es va crear amb la finalitat d'honrar el llegat d'Anita Borg i els seus esforços per animar a les DONES a cursar carreres relacionades amb la Tecnologia i la Computació.

DESCRIPCIÓ DE LA BECA
Anita Borg (1949–2003) va dedicar la seua vida adulta a revolucionar la manera en què pensem sobre la tecnologia i a derrocar les barreres que impedeixen que les dones i les minories entren en els camps de la Tecnologia i la Computació. Ella creia que la tecnologia afecta a tots els aspectes econòmics, polítics, socials i personals de les nostres vides. Al llarg de la seua vida va lluitar incansablement per a assegurar que l'impacte de la tecnologia en les nostres vides fóra positiu. La combinació de la seua experiència tècnica i visió audaç continua inspirant i motivant a innombrables dones a convertir-se en participants actives i capdavanteres en la creació de tecnologia. En 1997 va fundar l'Institut de la Dona i la Tecnologia Anita Borg (www.anitaborg.org).
La iniciativa “50/50 by 2020” proposta per Dra. Anita Borg té com a objectiu que per a l'any 2020, el 50% dels graduats en Enginyeria Informàtica foren dones. No obstant açò, el percentatge de graduades està lluny del 50% a tot el món.
Com a part del compromís continu de Google per a promoure la visió d'Anita Borg, la companyia anuncia les beques en Memòria d'Anita Borg per a Europa, Mig Est i Àfrica. (http://www.google.com/anitaborg/emea/)
A través d'aquestes beques, Google pretén fomentar en les dones l'excel·lència en Tecnologia i Computació i que es convertisquen en models a seguir actives i capdavanteres en el seu camp.

BENEFICIS/PRESTACIONS DE LA BECA
Les destinatàries de les beques Google Anita Borg rebran cadascuna finançament de 7000 € (o equivalent) per al curs acadèmic 2015_2016.
Com becades d'Anita Borg seran convidades a assistir en Zurich a un programa únic en el qual es contempla tant el desenvolupament professional com el compromís amb la seua comunitat. És un retir anual de “xarxa Google” en el qual s'inclouen workshops amb diferents conferenciants, panells, sessions d'exposició d'experiències d'èxit i activitats socials, proporcionant a les finalistes l'oportunitat de conèixer-se i compartir experiències.

¿QUI POT SOL·LICITAR LA BECA?
Les sol·licitants han de ser DONES que:
  •    Siguen ciutadanes d'Europa, Mig Est i Àfrica.
  •    Estiguen matriculades en la Universitat per al curs acadèmic 2014_2015 en un títol de Grau, de Màster o programa de Doctorat.
  •    Tinguen la intenció de matricular-se o estiguen acceptades com a estudiants a temps complet en un títol de Grau, de Màster o programa Doctorat en qualsevol Universitat d'Europa, Mig Est o Àfrica per al curs acadèmic 2015_2016.
  •    Siguen estudiants de qualsevol titulació relacionada amb les Tecnologies i Computació
  •    Mantinguen un sòlid historial acadèmic.
Les beques Google en Memòria d'Anita Borg són un programa global. Si per al curs acadèmic 2015_2016 no vas a estar matriculada en una Universitat d'Europa, Mig Est o Àfrica, consulta Anita Borg Scholarships Homepageper a saber més sobre les beques Anita Borg en tot del món.

CRITERIS DE SELECCIÓ
Les beques seran adjudicades basant-se en l'excel·lència de la trajectòria acadèmica de la candidata, la seua passió per l'augment de la implicació de la dona en la Tecnologia i Computació i en la capacitat de lideratge demostrada.

MÈTODE DE SOL·LICITUD
S'ha de completar la sol·licitud on-line (la primera vegada necessitaràs registrar-te) la qual inclou:
  •     Informació general (inclou la informació de contacte i informació sobre la teua institució universitària actual i la prevista per al curs acadèmic 2015_2016)
  •     Curriculum vitae actual (fins a 2 pàgines)
  •     Documents acadèmics
  •     Una carta de referències  d'un professor o supervisor. (adjuntar les seues dades i la seua adreça mail)
  •    Respostes a les preguntes del test
Completa la sol·licitud on-line i envia tots els documents sol·licitats en format electrònic (preferiblement format PDF) abans de la data de tancament de la sol·licitud (2 de febrer de 2015, 17:00 GMT). Rebràs un email de notificació una vegada que la sol·licitud haja sigut completada i enviada online. TOTS ELS DOCUMENTS DE LA SOLICITUD HAN D'ESTAR EN INGLÉS.

PER A INICIAR LA TEUA SOL·LICITUD FES CLIChere.
[Si no funciona l'enllaç l'adreça és: https://google.eresources.com/applications/default.asp]

TERMINI DE SOL·LICITUD

REUNIÓ INFORMATIVA PRÒXIM 3 DE DESEMBRE DE 2014 a les 10:30h EN LA SALA DE REUNIONS DE LA EPS. T'ESPEREM!!!!

El període de sol·licitud de les “beques Anita Borg” per al curs acadèmic 2015_2016 estarà obert des del 15 d'octubre fins al 2 de febrer de 2015, 17:00 GMT.
PER A TRACTAR DE FACILITAR-VOS EL PROCÉS DE SOL·LICITUD DES DE L´EPS, SI ESTÀS INTERESSADA A SOL·LICITAR AQUESTES BEQUES PER FAVOR ESCRIU UN CORREU ELECTRÒNIC A eva.garcia@ua.es
DUBTES
Visitar: Frequently Asked Questions                    O escriure: anitaborgscholars-emea@google.com
Persona de contacte en EPS: eva.garcia@ua.es BECA DE GOOGLE EN HONOR A ANITA BORG