Cicle Conferencies sobre tractament d'Aigües Residuals i Cubahidraulica

Data de la notícia: 03-11-2014
Visites: 1991

Dijous que ve dia 6 de novembre en el Saló de Graus de l'Escola Politècnica Superior s'impartiran les següents conferències:

"Cobertura de tractament d'Aigües Residuals i Qualitat de les Aigües Superficials a Cuba"

En la presentació es descriuen els sistemes de tractament d'aigües i aigües residuals existents a Cuba i la tendència del seu desenvolupament en els últims anys.

La conferència serà impartida per: Orestes A. González Díaz, Dr. en Ciències Tècniques i Professor Titular del Centre de Recerques Hidràuliques, pertanyent a la Facultat d'Enginyeria Civil en l'Institut Superior Politècnic José A. Echeverría. (CUJAE)

“CUBAHIDRAULICA. Una porta d'entrada a Cuba i el Caribe”.

En essència la conferència tracta sobre les potencialitats de l'Empresa Cubahidraulica en la importació-exportació de productes i serveis vinculat al Comerç Exterior amb empreses espanyoles.

La conferència serà impartida per: Eng. Eduardo Molina Rojas, Director General de l'Empresa Cubahidraulica