Taula Redona Pla Rabasa-Ikea

Data de la notícia: 29-10-2014

El Jueves 6 de Novembre tindrà lloc, en el Saló d'Actes de la EPS-IV, una taula redona sobre el Pla Rabasa-Ikea, on intervindran professors de la UA, periodistes i advocats.

El Pla Rabasa, i el seu colofó de Ikea, és el paradigma del que coneixem com a “Urbanisme del Promotor”, un model de producció de sòl que embolica a actors públics i privats, polítics, empresaris i professionals, entorn d'un procés dominat per la iniciativa privada.

Es pretén entrar de ple en l'anàlisi crítica dels continguts urbanístics , arquitectònics i ingenieriles d'aqueix model, no solament des del punt de vista disciplinar, sinó també des de la responsabilitat i l'ètica professional .

Explicar aquestes dimensions de l'Urbanisme “del Promotor” a través de l'operació Rabasa-*Ikea és la finalitat d'aquesta Taula Redona.