Procés de Selecció l-earn. Empresa pertanyent al grup Intelligent Languages S.L.

Data de la notícia: 23-10-2014

Logo Grande

l-earn, és experta en el desenvolupament d'innovadors projectes tecnològics especialitzats en la formació de l'idioma anglés en adults i professionals.  L-earn a més signe un  Conveni específic de col·laboració amb la Universitat d'Alacant, que té entre els seus  principals objectius:

·         Informar i difondre els avantatges del present acord entre tot el col·lectiu acadèmic, facilitant  als seus beneficiaris l'accés directe a la plataforma online “Learning Path”, amb la qual gaudiran d'un recorregut formatiu personalitzat sobre la base del nivell, temps diari disponible i gustos i interessos culturals i d'oci de cada usuari.

·         Potenciar i impulsar la millora de l'acord base, facilitant l'accés a un ventall de serveis complementaris a la plataforma en condicions òptimes per a la comunitat universitària. L'objectiu és col·laborar en la capacitació efectiva d'alumnes i especialment del col·lectiu docent en les habilitats de l'idioma.

l-earn, a més, en un clar exemple de la seua aposta per la Universitat, ha engegat un procés de selecció entre el col·lectiu d'alumnesper a escollir els candidats que gestionaran els llocs comercials que seran establits en el propi Campus i que podran optar a incorporar-se, posteriorment, a l'estructura comercial de l'empresa . Els alumnes interessats poden enviar les seues candidatures directament a l'empresa (hello@l-earn.es).