Premis Security Forum 2015

Data de la notícia: 20-10-2014

Informació sobre els Premis de l'esdeveniment Security Forum.
L'editorial Esglaó, editora de la revestisca Quaderns de Seguretat, revista consolidada en el sector amb més de 25 anys en el sector, és l'organitzadora d'aquest esdeveniment nacional de referència en el sector de la seguretat.

Els Premis se celebren en cada edició i pretenen promoure i potenciar la recerca, el desenvolupament i la innovació de la indústria de la seguretat a Espanya. En la convocatòria s'accepten treballs de finalització de carrera, així com qualsevol treball de recerca de departaments pertanyents a universitats o escoles de negoci presentats durant l'any 2014.

Tota la informació de l'esdeveniment i els premis Security Forum ho podeu trobar en la web www.securityforum.es.

S'adjunten les bases de la convocatòria i el formulari.
És de destacar que el projecte guanyador té una dotació econòmica de 3.000 euros més un trofeu commemoratiu que es lliurarà al maig a Barcelona.