Agile Spain University Day a la Universitat d'Alacant

Data de la notícia: 12-10-2014

El dissabte 25 d'Octubre se celebra a Alacant el Agile Spain University Day. Aquest dia, en diverses universitats d'Espanya es van a realitzar xarrades i activitats relacionades amb les metodologies àgils. Un objectiu principal és acostar a la comunitat universitària (professorat i estudiants) i a l'empresa entorn de l'agilitat en el desenvolupament programari.

El dissabte 25 d'Octubre se celebra a Alacant el Agile Spain University Day. Aquest dia, en diverses universitats d'Espanya es van a realitzar xarrades i activitats relacionades amb les metodologies àgils. Un objectiu principal és acostar a la comunitat universitària (professorat i estudiants) i a l\'empresa entorn de l\'agilitat en el desenvolupament programari.

L'organització d'aquest esdeveniment en la Universitat d'Alacant és a càrrec de AgileAlicante (http://agilealicante.org). El seu objectiu és realitzar un acostament a les universitats i a les persones que d'aquí a una mica s'introduiran en el mercat laboral per a traslladar-los experiències i debatre aspectes rellevants.

A més, el contingut i la qualitat de les xarrades i activitats farà que siga un esdeveniment molt útil i productiu per a qui necessita seguir creixent i aprenent.

A Alacant, l'esdeveniment es realitzarà en l'aula Claude Shannon de la EPS 4. L'agenda és la següent:
9:00 Recepció
9:30 Keynote comú entre universitats per videoconferència