Últimes places en Expert en Tecnologies i Certificacions de Telecomunicacions

Data de la notícia: 30-09-2014

El Títol Propi de la Universitat d'Alacant, Expert en Tecnologies i Certificacions de Telecomunicacions, conjumina els esforços necessaris per a obtenir les certificacions professionals més importants dels fabricants capdavanters mundials en xarxes de telecomunicacions en un títol universitari expedit per la Universitat d'Alacant.

La Universitat d'Alacant ha desenvolupat un programa d'estudis on s'aprofiten els coneixements adquirits per a un fabricant en els altres i viceversa de manera que es maximitza la utilitat de l'esforç i el temps dedicat. Es treballarà amb escenaris multifabricant com a element diferenciador.

La superació del Títol Propi atorga un títol universitari per la Universitat d'Alacant així com els certificats professionals de superació de la formació per part dels propis fabricadors. També s'inclouen descomptes en els exàmens de certificació oficials i altres facilitats que es podran utilitzar en la mateixa Universitat d'Alacant o en qualsevol dels centres oficials de certificació PearsonVUE / Prometric del món.

Les sessions de teoria presencials es retransmetran en directe mitjançant videostreaming (accessibles des d'ordinador, tablet i/o smartphone). Es gravaran per a estar disponibles en la plataforma online i poder ser visualitzades posteriorment.

Es proporcionaran eines per a poder realitzar pràctiques tant presencialment en el laboratori de pràctiques com fora d'ell.

LLOC: Laboratoris de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant

Cada sessió tindrà la següent programació temporal:
  • 15:30 a 17:15 – Resolució de la pràctica “multifabricant” i dubtes de la sessió anterior tant en presencial com a remot.
  • 17:15-17:30 - Descans
  • 17:30 a 19:15 – Retransmissió en directe i enregistrament de la sessió teòric-pràctica segons el temari.
  • 19:15-19:30 - Descans
  • 19:30 a 21:30 – Realització de pràctiques oficials per fabricant i plantejament de pràctica final “multifabricant”.

INSCRIPCIÓ i + INFORMACIÓ:
La web d'inscripció és: https://cvnet.cpd.ua.es/preinsua/planes.aspx

Escollir ESTUDIS PROPIS DE POSTGRAU i després:
(9191) EXPERT EN TECNOLOGIES I CERTIFICACIONS DE TELECOMUNICACIONS

Cost del curs: 1.260€/alumne de la Universitat d'Alacant

CALENDARI DE PAGAMENTS DE LES TAXES DE MATRÍCULA: Es permet el pagament de la matrícula fins a en 4 terminis.