¡Comença la campanya IAESTE 2014-2015!

Data de la notícia: 30-09-2014

Logo Grande

¿T'agrada viatjar? ¿Vols fer pràctiques pagades en empreses en l'estranger? Llavors has de conèixer **IAESTE. Dijous que ve 16 d'octubre, a les 13 hores, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, la delegació de IAESTE en la EPS donarà una xarrada informativa dirigida a totes les titulacions.

¿Què és IAESTE? IAESTE és l'Associació Internacional per a l'Intercanvi d'Estudiants Tècnics. Pel que, si vols viatjar i conèixer món i gent nova de diferents cultures, realitzar pràctiques remunerades en un país estranger, divertir-te, i millorar algun idioma... et convidem a assistir a la reunió informativa que tindrà lloc dijous que ve 16 d'Octubre, en el saló d'actes de la Politècnica I, a les 13:00 i t'explicarem com aconseguir-ho.

¡T'esperem veure allí!

Delegació IAESTE de l'Escola Politècnica Superior d'Alacant