Curs de MODELATGE 3D amb programari lliure.

Data de la notícia: 24-09-2014

El curs està organitzat des del Departament d'Edificació i Urbanisme i tindrà lloc entre el 30 d'octubre i el 7 de novembre de 2014. Dirigit especialment a alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica, Arquitectura i Enginyeries.

El curs està indicat per a tècnics del sector de la construcció, i abasta principalment programes de modelizado. Durant les quatre jornades docents, es manejaran les diferents funcions, eines, característiques, comandos i tècniques existents per a crear, editar i personalitzar models en l'àmbit de la Construcció Arquitectònica.

El curs es desenvolupa des del punt de vista del tècnic, aprenent el maneig informàtic aplicant-ho al posterior desenvolupament professional, passant d'una visió general a una més específica, i desenvolupant exemples d'aplicació de casos pràctics reals on aquest tipus de programes de disseny és molt útil.

S'adjunta el cartell i la web on es podrà consultar tota la informació i el formulari d'inscripció.