Nota definitiva de la preinscripció de la FASE A de Julio per a l'accés als cursos d'adaptació al Grau en Arquitectura Tècnica i al Grau en Enginyeria Civil

Data de la notícia: 19-09-2014

En la següent adreça podràs trobar la teua nota definitiva per a l'accés als cursos d'adaptació al Grau en Arquitectura Tècnica i al Grau en Enginyeria Civil.

Notes definitives dels alumnes que van realitzar la preinscripció en la FASE A de juliol

TERMINI DE MATRÍCULA: del 23 al 26 de setembre, a través del campus virtual, les claus del qual s'enviaran al correu electrònic de la seua sol·licitud de preinscripció entre el 19 i el 22 de setembre.

L'alumne està obligat a matricular-se del curs complet (excepte para els alumnes que sol·liciten reconeixement d'assignatures).

DOCUMENTACIÓ DE MATRÍCULA: Durant el termini de matrícula, s'haurà d'aportar en secretaria:
  • Original i còpia del DNI
  • Original i còpia del Títol d'accés o rebut de taxes del mateix juntament amb el Títol Supletori
  • Original i còpia del Certificat Acadèmic Oficial de la titulació d'accés, per a alumnes titulats d'altres universitats.
RECONEIXEMENT DEL NIVELL B1 EN LLENGUA ESTRANGERA: Una vegada l'alumne estiga matriculat, podrà sol·licitar el B1 en llengua estrangera de la següent forma:
  • Alumnes que tenen aprovat Inglés I i II en la titulació d'accés, una vegada comence el curs s'obrirà un termini per a sol·licitar-ho a través de la pàgina de l'Escola.
  • Alumnes que tenen qualsevol titulació reflectida en la taula de la normativa, han de sol·licitar-ho per campus virtual, en expedients - acredita idioma, i a més presentar en secretaria original i còpia de la titulació.
  • Els títols o diplomes que no estan inclosos en la taula de la normativa, s'haurà de sol·licitar per instància registrada en secretaria dirigida al Sotsdirector de la titulació.
Serà requerit el reconeixement del Requisit Lingüístic en Llengua Estrangera per a presentar el Projecte Fi Grau.

CURSE ADAPTACIÓ Al GRAU D'ARQUITECTURA TÈCNICA :

SOL·LICITUD DE RECONEIXEMENT: Més informació
  • Abans de la realització de la matrícula és convenient sol·licitar el reconeixement de les assignatures que considere oportunes a través del seu campus virtual en expedient > "reconeixement de crèdits", lliurant posteriorment el/els emails de confirmació d'aquest procediment en secretaria. El reconeixement de les Pràctiques externes I i II se sol·licitarà directament per instància en secretaria.
  • Els alumnes que tinguen assignatures del Màster de Gestió de l'Edificació podran sol·licitar el reconeixement de les assignatures d'aquesta taula mitjançant campus virtual, “forme expedient” > “reconeixement de crèdits”  lliurant el/els emails de confirmació en secretaria

CURSE ADAPTACIÓ ENGINYERIA CIVIL:

SOL·LICITUD DE RECONEIXEMENT: Més informació

¡Atenció! BEQUES: consulta els requisits mínims de matrícula de crèdits per a l'obtenció de beques en el següent enllaç: https://web.ua.es/es/oia/becas-ayudas/

BECA DEL MINISTERI:
S'emplena i registra online.
Data límit: 15 d'octubre

BECA GENERALITAT:
La previsió és que es publique la convocatòria en breu. Una vegada s'establisquen els terminis i requisits per a sol·licitar-la, actualitzarem la informació en la pàgina de la universitat.

Els aspirants enllista d'espera seran avisats telefònicament per a formalitzar la matrícula en cas que hagueren places vacants respectant l'ordre de puntuació obtingut.

Podrà consultar les llistes completes amb les notes en els taulers d'anuncis de l'edifici I de la EPS.