No et perdes el TEDxLucentumst

Data de la notícia: 11-09-2014

Logo Grande

Juan Carlos formarà part de l'elenc de ponents convidats al TEDxLucentum que té lloc el dia 12 de setembre en la Volvo Ocean Race.

Juan Carlos participarà el pròxim 12 de setembre a partir de les 17:00 en el TedxLucentumSt que té lloc a Alacant. Les entrades a l'esdeveniment estan esgotades, però es pot seguir en streaming. Hi ha altres conferències oferides per membres de l´ EPS.

Juan Carlos Castro és membre de la Universitat d'Alacant i coofundador juntament amb Miguel Mesa i Carlos Bañón del Fab Lab Alacant. Parlarà sobre el Fab Lab Alacant i fabricació digital, a més de compartir projectes que han passat pel laboratori. El Fab Lab Alacant és un centre de recerca i formació associat a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, que ha nascut en el Departament d'Expressió Gràfica i Cartografia de la titulació d'Arquitectura per a fer accessibles les eines de fabricació als alumnes.

Té la informació necessària aquest post del Fab Lab Alacant, en les nostres xarxes socials o en la web de l'esdeveniment .

Facebook Fab Lab Alacant.

Twitter Fab Lab Alacant.