CONCURS DE LOGOTIP I SEGELL ‘DELEGACIÓ D´ESTUDIANTS DE L´EPS’

Data de la notícia: 11-09-2014

La Delegació d'Estudiants de l'Escola Politécnica Superior de la Universitat d'Alacant et convida a participar en el disseny d'un logotip i un segell destinats a ser la imatge representativa d'aquesta Delegació d'Estudiants.

Vos recordem que des de l'1 de juliol de 2014, que es va aprovar en el BOUA (ací) el "Concurso per a Segell i Logotip de la Delegació d'Estudiants de l'EPS", fins al terme el 15 d'Octubre de 2014 a les 14.00h podeu enviar les vostres propostes per al nou logo i segell que s'utilitzarà per la nostra part. Per això, cal dir que ens fa especial il·lusió que aporteu el vostre enginy i capacitat a dissenyar este logotip que utilitzarem d'ara en avant.

En l'enllaç anterior, a més dels terminis, s'establixen els requisits per a participar, com enviar els documents que es requerixen i s'establix el jurat que de totes les propostes triarà la que representara a la DEEPS.

S'ha establit un premi per al logotip i segell guanyador de 200EUR, i es publicaran els resultats, una vegada vençut el termini d'entrega abans del 15 de Novembre de 2014. Com ja hem dit, vos invitem a participar i vos desitgem molta sort a tots i a totes.