Concurs de Bienvenida a la EPS

Data de la notícia: 09-09-2014

Hem creat un concurs per als alumnes de primer, tant en Facebook com en Twitter

Aquest concurs tracta de potenciar les xarxes socials de la EPS, i de crear nexes que acompanyen als nous alumnes durant la seua carrera amb l'Escola.

El concurs de Bienvenida a la EPS, es desenvoluparà en dues xarxes socials: Facebook i en Twitter. Hi haurà dos premis per cada plataforma, i el concurs serà un sorteig entre tots els participants que complisquen els requisits explicats a continuació:

Ser alumne de la EPS de Primer curs

Seguir a EPSAlicante en twitter

Usar el Hashtag #miRedSocialFavoritaEs

Esmentar a @EPSAlicante

Ser alumne de la EPS de Primer curs

Ser fan de EPSAlicante

Donar-li a m'agrada a la foto del concurs

Premis:

2 USB de 16 GB de la Universitat d'Alacant per als guanyadors del concurs de twitter, i 2 USB de 16 GB de la Universitat d'Alacant per als guanyadors del concurs de Facebook

Terminis de presentació de sol·licituds:

El concurs comença amb la jornada de presentació del curs de la EPS dijous que ve 11 a les 12:30 i es tanca a les 7:59 del divendres 12. Entre totes les candidatures que complisquen els requisits es farà un sorteig i els dos guanyadors de cada xarxa social portaran premi

Una vegada que es tinga la llista dels guanyadors, la EPSAlicante es posarà en contacte amb ells perquè ens faciliten les seues dades i posteriorment s'anunciarà el lloc i l'hora de lliurament.