Pràctiques externes Grau en Enginyeria Informàtica. Projecte de recerca en el dpt. d'Edificació i Urbanisme

Data de la notícia: 05-09-2014

S'informa de la possibilitat de fer les Pràctiques externes I i II del Grau en Enginyeria Informàtica en un projecte de recerca que està desenvolupant el Departament d'Edificació i Urbanisme i el Col·legi Oficial d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics d'Alacant.

Les pràctiques es desenvolupen en les pròpies instal·lacions del departament d'Edificació i Urbanisme (edifici politècnica IV), podent-se combinar fàcilment les classes amb el període en pràctiques, a més de permetre un horari flexible que s'adapte a l'evolució del curs (exàmens, treballs de curs, etc).
Busquen preferentment estudiants que vagen a cursar les dues assignatures de pràctiques externes, amb una càrrega total de 300 h (150 per assignatura), però estem oberts a qualsevol sol·licitud. Es poden iniciar les pràctiques des del primer dia del curs (o en la data que decidisca l'estudiant), permetent una distribució de la càrrega de treball més assequible al llarg de tot el curs.

Les tasques a desenvolupar consisteixen en la difusió web del projecte mitjançant un entorn georreferenciat de la informació associada al projecte; i desenvolupar una base de dades tipus Access per a la gestió documental, catalogació i anàlisi de la informació relativa als estudis geotècnics de la província d'Alacant.

Les persones que estiguen interessades poden posar-se en contacte amb Raúl T Mora García (rtmg@ua.es).