GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA. Visita a FIRAMACO. Reforma i Rehabilitació + **ENERGY, Saló de l'Estalvi Energètic

Data de la notícia: 05-09-2014

La Sotsdirecció del Grau d'Arquitectura Tècnica organitza una visita a les exposicions FIRAMACO (Reforma i Rehabilitació) i ENERGY (Saló de l'Estalvi Energètic) el divendres 26 de Setembre de 2014. L'entrada és gratuïta per als estudiants d'Arquitectura Tècnica de la Universitat d'Alacant.

Dins de les activitats dels divendres proposades per la Sotsdirecció del Grau d'Arquitectura Tècnica, us informem que el divendres 26 de Setembre tenim prevista una visita a les exposicions FIRAMACO (Reforma i Rehabilitació) i ENERGY (Saló de l'Estalvi Energètic).

ACTUALITZACIÓ! Afegit punt 3. Important, emplenar el formulari

1. Tots els alumnes interessats hauran d'acudir pels seus propis mitjans a IFA (Institució Firal Alacantina) el divendres 26 a les 10 hores.
Com arribar a IFA: http://www.feria-alicante.com/como-llegar

2. El punt de trobada és l'entrada principal, sota el logotip de la volada (veure foto).

3. Els alumnes que van a anar a la visita han d'avisar a la sotsdirecció emplenant el següent formulari:

4. Per a entrar sense fer cua, s'ha de portar IMPRESA l'entrada professional personalitzada amb el nom de l'alumne, que s'obté segons les indicacions descrites a continuació.

Us esperem!!!

Més informació: subdirector.arquitecturatecnica@eps.ua.es

OBTENCIÓ DE LES ENTRADES DE FIRAMACO

Les entrades s'obtenen emplenant el formulari que apareix en la següent web:

1. Emplenar el formulari. En empresa podeu posar Universitat d'Alacant i en Càrrec podeu posar Estudiant.

2. Imprimir l'entrada amb el nom de l'alumne.