TALLERS TFC ETOP 2014-15

Data de la notícia: 03-09-2014

A fi d'incentivar als estudiants que encara estan cursant la titulació de ETOP, i donada la seua pròxima extinció al juliol de 2016, s'estableixen per al curs 2014-15 dotze grups de tutoria (Tallers) de fins a 8 estudiants, en els quals es desenvoluparan **TFC d'una determinada temàtica

Grups de tutoria (Tallers) curs 2014-15

A fi d'incentivar als estudiants que encara estan cursant la titulació de ETOP, i donada la seua pròxima extinció al juliol de 2016, s'estableixen per al curs 2014-15 dotze grups de tutoria (Tallers) de fins a 8 estudiants, en els quals es desenvoluparan TFC d'una determinada temàtica. Els esmentats tallers són els següents:

1- Edificació industrial (naus industrials, edificacions esportives i comunitàries, altres edificacions i instal·lacions)
2- Estructures en obres civils (ponts, passarel·les, etc)
3- Carreteres (Nou traçat, desdoblament, condicionament i millora de vies interurbanes)
4- Obres marítimes, portuàries i costaneres
5- Obres **geotécnicas
6- Urbanitzacions
7- Canalitzacions, dipòsits, xarxes de proveïment i sanejament
8- Urbanística i Ordenació del Territori
9- Recerca en Comportament Mecànic de Materials
10- Recerca en Formigons Especials
11- Disseny d'obres lineals, glorietes i estudis de mobilitat
12- Disseny d'interseccions, vies urbanes, estudis de tràfic i seguretat vial

Cada estudiant haurà de seleccionar obligatòriament TRES (3) tallers, per ordre de preferència.

Els criteris d'assignació seran els següents:

- Amb caràcter general, la nota mitjana actual de l'expedient (consultar Fitxa en Campus Virtual)
- En tallers amb prioritat a una determinada especialitat, s'assignaran preferentment alumnes que hagen cursat aquesta especialitat:
  • Construccions Civils: 4, 11
  • Hidrologia: 7
  • Transports i S. Urbans: 8, 12
La inscripció haurà de realitzar-se abans del 16 de setembre a les 13h00 en el següent FORMULARI

La inscripció als tallers és recomanable, encara que totalment voluntària i complementària, podent l'estudiant presentar una proposta individual de TFC com fins ara s'havia fet, en els terminis estipulats a aquest efecte, havent de para açò trobar un tutor que estiga disposat a açò (ja no es permetrà sol·licitar assignació de tutor, en existir els tallers).

El Professor Coordinador de TFC de ETOP
tfc.itop@eps.ua.es