Revista Politècnica 12 disponible

Data de la notícia: 03-09-2014

Logo Grande

Tenim el plaure d'anunciar-te que tenim un nou nombre de la revista de l'Escola. Com cada any coincidint amb l'arrencada de curs arriba un nou exemplar d'aquesta humil publicació on vam mostrar l'actualitat de la EPS.

En aquest exemplar viatgem a Mèxic, Amsterdam, Manchester, Venècia i fins a a l\'antiga Alexandria, et plantegem una reforma al Calendari Gregorià que no et va a deixar indiferent.

¿Qui va matar a Napoleó?
¿Sabies que hi ha un laboratori meteorològic en la UA?
¿Què et semblaria un Grau d'Enginyeria Robòtica? ¿i d'Enginyeria per a la Salut?
¿Què va ser de l\'abrigalle?

També t'explicarem com l'antic alumne Rubén Azorín va arribar a l\'èxit amb la seua novel·la "Lluna Apogeu", els primers passos en la creació d\'una empresa de seguretat informàtica i el treball "en l'ombra" d\'Arquitectura Tècnica, a més, et vam mostrar les eines MVC5 i Sharepoint .

¡Esperem que t'agrade!

Moltes gràcies a tots els que feu possible aquesta publicació, especialment a tots els que has heu dedicat part del vostre temps a col·laborar amb nosaltres.

Si vols un exemplar imprés pots sol·licitar-ho a revista@eps.ua.es