Nova web de la EPS

Data de la notícia: 24-07-2014

Nova web de la EPS a partir del gestor web Vualá

¡¡¡¡Estem d'estrena!!!!

Com a part del pla estratègic de la Universitat d'Alacant en la seua aposta per l'aplicació intensiva de les tecnologies de la informació en tots els àmbits de la vida universitària, hem fet un pas més en la modernització de la pàgina web de la EPS.

Encara que fa "tan sols 4 anys" del nostre últim canvi d'imatge, la velocitat amb la qual evoluciona la tecnologia ens ha portat a realitzar una nova reestructuració global del lloc. Amb aquesta nova reforma homogeneïtzem recursos i imatge amb la resta d'unitats de la Universitat d'Alacant ja que utilitzem la plantilla creada per al gestor web Vualá.

Aquesta plantilla segueix la filosofia de disseny web adaptable que el seu objectiu és adaptar l'aparença de les pàgines web al dispositiu que s'estiga utilitzant per a visualitzar-la.

¡¡¡¡Esperem que us agrade!!!!