Pròxima edició del curs d'Expert en Administració de Xarxes de Computadors (EARC-CCNA).

Data de la notícia: 21-07-2014

Logo Grande

El curs d'expert en Administració de Xarxes de Computadors prepara als seus estudiants amb els coneixements necessaris per a optar a la certificació CCNA de Cisco. Aquesta és una de les certificacions més reconegudes en la indústria i valida l'habilitat que posseeix un professional per a instal·lar, configurar, operar i resoldre problemes de xarxes, i específicament amb els equips de Cisco Systems.  Aquest benefici es veu incrementat pel fet de ser Cisco una de les principals companyies a nivell mundial d'equipament per a networking i els seus estudis estan dins dels més reconeguts i demandats pels professionals del sector.

A més, el curs inclou contingut multimèdia, activitats interactives basades en Flaix, vídeos, jocs i concursos per a donar suport a una varietat d'estils d'aprenentatge i ajudar a augmentar l'adquisició de coneixements.