Curs de Virtualització del Patrimoni

Data de la notícia: 01-07-2014

Curs de Virtualització del Patrimoni

En l'actualitat, la protecció i posada en valor del nostre Patrimoni Cultural s'ha convertit en una indiscutible prioritat, en ell s'amaguen els nostres vertaders senyals d'identitat. Perpetuar aquest llegat significa també conèixer-ho i donar-ho a conèixer, i fer-ho amb les eines més innovadores i eficients converteix al nostre Patrimoni en un potent generador de riquesa i oportunitats.

El títol d'Especialització en Virtualització de Patrimoni pretén formar professionals amb coneixements avançats en tècniques de documentació, representació i virtualització importades de l'enginyeria, l'arquitectura i el disseny. Així com enfocar l'anàlisi i la posada en valor del Patrimoni Cultural des d'una perspectiva totalment nova, de base tecnològica. Aquesta oferta formativa, única a Espanya, pretén impulsar la renovació de la ciència arqueològica a través de la seua unió (real, no solament teòrica) amb disciplines tecnològiques, pròpies de l'Enginyeria.

Per tant, s'ofereix als estudiants i professionals una posició privilegiada en el sector del Patrimoni Cultural, completant i millorant el seu perfil acadèmic i potenciant les seues possibilitats enfront del mercat laboral.

Per a més informació: www.patrimoniovirtual.com