Nota de premsa signa Conveni Marque de col·laboració entre la Universitat d'Alacant i **unoauno Solucions Informàtiques S.L.

Data de la notícia: 30-06-2014

Logo Grande

La Universitat d'Alacant  contempla en els seus Estatuts el principi de relació amb l'entorn, que implica la col·laboració amb Institucions que faciliten la seua labor educativa, així com l'intercanvi i la difusió de coneixement científic i cultural.

Establir col·laboracions i vincles estables amb Empreses i Institucions que aporten un valor afegit al coneixement tecnològic, converteix a la Universitat d'Alacant és unaliat indispensable per a les Empreses com a font de coneixement, tecnologia i talent.

Per açò demà 1 de juliol de 2014 tindrà lloc la signatura del Conveni Marque de col·laboració entre la Universitat d'Alacant i unoauno Solucions Informàtiques S.L.

unoauno Solucions Informàtiques S.L desenvolupa principalment les seues activitats en projectes de tecnologia associats a l'educació i tots dos signaran aquest Conveni Marque, que té entre els seus  principals objectius :
-          establir les lleres per a la realització en comú d'activitats de divulgació, de formació i de recerca que redunden en benefici d'ambdues parts
-          constitució d'una Comissió Mixta en règim paritari, que tindrà com a funcions la programació, seguiment i valoració de les activitats derivades del present Conveni.
La vigència d'aquest Conveni Marque entrarà en vigor en el moment de la seua signatura i la seua vigència serà de cinc anys, renovable  tàcitament per períodes iguals.