Exposició PFCs d'Arquitectura en Politècnica IV

Data de la notícia: 20-06-2014

Des del dijous 19 de juny fins al divendres 27 estaran exposats pels espais comuns de l'edifici Politècnica IV (google maps) els projectes fi de carrera corresponents a la tercera convocatòria del curs 2013-14.

Es tracta de 40 treballs personals, d'un nivell mitjà molt alt, que construeixen una proposta arquitectònica global que convida a la reflexió i el debat.

La mostra ofereix proposicions diverses que recorren l'ampli espai disciplinar amb especial atenció a la prospecció de noves vies d'inserció professional. Cada projecte, al seu torn, desenvolupa un muntatge expositiu propi que contribueix a una gran diversitat de formats, recursos i eines. Cada PFC, d'una altra part, consta d'un estudi preliminar de la realitat específica que aborda que, en general, constitueix una part de gran interès metodològic, amb independència de la personalització propositiva que desemboque.

Sense cap dubte la mostra convoca tant al món acadèmic, interessat en la docència i la reflexió crítica, com al món professional interessat per l'esdevenir de la pròpia disciplina.

Aquí una petita mostra: