Olimpíades MULTIMÈDIA alumnes Universitat

Data de la notícia: 12-06-2014

Un any més volem convidar-vos a participar en les II Olimpíades Multimèdia que se celebraran el pròxim 20 de juny en les oficines de 3dids.
Com l'any anterior ens agradaria comptar amb el màxim nombre d'alumnes i professors de les llicenciatures de Publicitat i Relacions Públiques, Enginyeria Informàtica,  Enginyeria Multimèdia, Disseny i Periodisme.

Més informació: http://www.3dids.com/ii_olimpiadas_multimedia_inscripcion.html
Informació sobre la I Edició: http://www.3dids.com/olimpiadas_multimedia_alicante.html

Els alumnes poden participar en les categories que vulguen de manera que coneguen el nostre entorn de treball mentre desenvolupen les seues habilitats i demostren les seues destreses. És de destacar que alguns dels alumnes que van participar l'any passat en aquesta jornada formen ara parteix de la nostra plantilla.
Estem molt agraïts si poden difondre l'esdeveniment entre els seus alumnes per a comptar amb una major participació. ¡És una gran oportunitat que ens enriqueix tant a les empreses com als alumnes!

INSCRIPCIONS:
Els interessats poden inscriure's manant un email a: eventos@3dids.com indicant el seu nom, estudis i categories en les quals volen participar (màxim de 3)

ON I QUAN:
El pròxim 20 de juny de 2014 en les instal·lacions de 3dids.com situat en Carrer Castanys, 6 1º d'Alacant

HORARIS:
La jornada es realitzarà entre les 9 i les 13 hores amb lliurament de premis, jocs i aperitiu. Finalitzarem gaudint de la mascletá amb tots els que es vulguen apuntar.

¿QUI POT PARTICIPAR?
Alumnes, ex-alumnes o professionals del sector que estiguen aturats.

CATEGORIES: (no és necessari coneixement previ de la matèria ni coneixement dels programes d'edició)
1. Websgrima: Disseny d'una landing page.
2. Logothon: Adaptació d'imatge corporativa a diferents aplicacions
3. Boxtest: Testeo web, crítica constructiva i detectar errors.
4. Tir al projecte: Presentació i venda d'un projecte, com enfrontar-se i convèncer a un client
5. Redacció rítmica: Redacció d'articles per a suport online
6. Estrakwondo: Plantejament d'estratègia de màrqueting per a un client concret
7. Socialsnow: Plantejament d'estratègia en xarxes socials i resolució de conflictes
8. Tritelephone: Prova d'atenció telefònica i velocitat
9. NatAPPción: Millora i especificació d'una aplicació mòbil.
10. Balonquery: Programació d'una web en JQuery

MÉS INFORMACIÓ:
Contactar amb Maríah Hernández en l'email maria@3dids.com o en el telèfon 965 242 029

¡Moltes gràcies per la vostra atenció, us esperem en la II Olimpíades Multimèdia de 3dids!