MUNDIAL FOTOGRÀFIC HUAWEI-EPSALICANTE

Data de la notícia: 12-06-2014

Logo Grande

L'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant, al costat de la companyia Huawei Espanya, hem organitzat un concurs de fotografia.

Arran de l'acord de col·laboració signat durant aquest curs acadèmic entre Huawei Espanya i la Universitat d'Alacant amb una activa presència de la nostra Escola, hem decidit realitzar un petit concurs de fotografia, en el qual el guanyador serà agraciat amb un smartphone Huawei I330.

El concurs es realitzarà en el compte de facebook de l'Escola Politècnica Superior facebook.com/epsalicante

Tens fins al dia 26 de juny, dijous, a les 9 del matí per a participar.

Publica la teua foto amb el text: #mudialFotoHuaweiEPS @EPSAlicante @Huawei Device Espanya (títol opcional) i participaràs.

Sort!!!!!