Exposició 'Del pla del Espartal al Parc Central'

Data de la notícia: 05-06-2014

Logo Grande

Aquesta mateixa vesprada a les 17:00, en el saló d'actes de l'edifici d'òptica tindrà lloc la presentació del treball d'aquest curs que han desenvolupat els nostres companys d'Urbanisme deº 5 Curs. L'exposició es desenvolupa amb la qüestió del soterrament de les vies del tren d'Alacant, ¿com tornar a cosir aquestes dues peces de la ciutat? aquesta és la qüestió del curs.

A les 19:00 tindrà lloc la inauguració de l'exposició en el Museu de la Universitat d'Alacant, així que si esteu interessats en l'alternativa d'Urbanisme que es mereix la ciutat d'Alacant, podeu passar-vos pel **MUA entre avui i el dia 10 d'aquest mes per a aprendre una lliçó de perspectiva sobre un tema complex i polititzat. ¡Us esperem!

En el següent enllaç podreu veure tot el material desenvolupat durant el curs pels estudiants de l'assignatura: