Taller Robòtica aplicada amb Arduino

Data de la notícia: 05-06-2014

Logo Grande

¿Alguna vegada t'has preguntat què funció tenen la gran quantitat de resistències i condensadors presents en un circuit?, ¿T'has preguntat sí pots posar l'eixida d'un microncontrolador a un motor i fer-ho funcionar?, ¿Tens algun dispositiu, microcontrolador o Arduino que t'agradaria aprendre a utilitzar i no saps per on començar?, si algun d'aquests és el teu cas... aquest curs és per a tu.

¿Alguna vegada t'has preguntat què funció tenen la gran quantitat de resistències i condensadors presents en un circuit?, ¿T'has preguntat sí pots posar l'eixida d'un microncontrolador a un motor i fer-ho funcionar?, ¿Tens algun dispositiu, microcontrolador o Arduino que t'agradaria aprendre a utilitzar i no saps per on començar?, si algun d'aquests és el teu cas... aquest curs és per a tu.

Es va a impartir un taller d'iniciació a la construcció i programació d'un robot mòbil. S'usarà la plataforma Arduino que és molt fàcil de programar i es veuran conceptes d'electricitat i electrònica.

El curs té com a objectiu introduir el món de la robòtica de manera pràctica. Encara que els temes tractats amb el curs són bàsics, i s'apliquen sobre un petit robot, són una base de la qual poden partir aplicacions professionals.

El taller es diu "Robòtica aplicada amb Arduino", s'impartirà des de 14 al 21 de juliol, consta de 27h, i correspon a 2 crèdits de lliure elecció curricular. El cost de matricula és 270€, que principalment s'inverteix en el material per a construir el robot, el qual li'l quedarà al final l'alumne matriculat.

L'acceptació de sol·licituds d'inscripció es realitzarà segons l'ordre d'arribada de les sol·licituds fins a completar les places disponibles.

Si us interessa, podeu veure més informació en aquesta web:

Cerqueu el curs "Robòtica aplicada amb Arduino".

Una salutació,
Santiago T. Puente Méndez