Data de la notícia: 03-06-2014

Telefònica R+D ofereix 20 places per a Enginyers Informàtics i de Telecomunicació en laª 2 edició de **TID Campus

Madrid, 29 de maig de 2014.-La Fundació Universitat-Empresa ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la segona edició de TID CAMPUS, promoguda per la companyia tecnològica líder Telefònica R+D, que es desenvoluparà entre el 22 de setembre i el 31 d'octubre de 2014 a Madrid.

Telefònica R+D cerca per a TID Campus a 20 recentment titulats en Enginyeria Informàtica i de Telecomunicacions amb anglès alt. Els candidats hauran de ser menors de 30 anys, havent obtingut el títol universitari oficial en els últims anys o estant mancant lliurar el Projecte de finalització de Carrera. A més, en tractar-se d'un programa d'inserció professional és important que no tinguen experiència professional en l'àrea de la seua titulació universitària.

Els 20 participants en el segon TID Campusrebran 6 setmanes de formació a Madrid impartida per professionals de Telefònica R+D i docents de la Universitat Francisco de Vitòria (UFV) en les àrees de noves tecnologies i habilitats empresarials, respectivament. El Campus inclou una ajuda de 750 euros per a cada participant. Els candidats que superen satisfactòriament el Campus rebran el Títol de Capacitació Tecnològica i Habilitats Professionals de la UFV amb certificat de TID. A més, al novembre de 2014, s'incorporaran al Master GAIA in Professional Development, Títol Propiode la Universitat d'Alcalá, i iniciaran un any de pràctiques en les seus que té l'empresa a Madrid, Barcelona, Valladolid, Granada o Huesca. La dotació econòmica per a aquest període és de 900 euros bruts al mes en mitja jornada de 30 hores setmanals. Les pràctiques es desenvoluparan en l'àrea Digital Operations & Deployment (DOD), que les seues característiques detallem a continuació:

DOD és un equip multidisciplinari que es responsabilitza de la implantació i operació dels serveis de Telefónica, treballant en estreta col·laboració amb els equips de desenvolupament i QA. Ofereix l'oportunitat de formació en tot el relacionat amb el desplegament i operació de serveis IT, coneixent el cicle de vida d'un producte programari, les infraestructures sobre les quals es despleguen, la gestió del mateix, així com tècniques de DevOps com a integració contínua. En definitiva, l'oportunitat de ser un Enginyer de desplegament i operació.

Els candidats interessats a participar en TID Campus hauran de registrar-se en www.fue.es/tidcampusabans del 10 de juliol de 2014.

Per a més informació:
Esther Machado –91 548 9992– tidcampus@fue.es