FESTIVAL DE CINEMA D'ALACANT - 2º Trobada del Sonor en l'Audiovisual

Data de la notícia: 21-05-2014

Logo Grande

S'adjunte el programa de ponències delº 2 Trobada del Sonor en l'Audiovisual, la programació de les activitats satèl·lit i també, ja que va a ser el primer acte, el programa d'actuació d'un concert de Bandes de Música Juvenils que se celebrarà el diumenge 25 de maig en la petxina de l'Esplanada d'Alacant.

L'assistència a les sessions de ponències és completament lliure (en funció de l'aforament). I entre elles es podria destacar per no ser en si una activitat acadèmica la projecció de dues documentals/pel·lícula com són “L'home i la Música” de Laura Sipán,  sobre la vida d'Antón García Abril. També hi haurà una xarrada amb el mestre-compositor. I la pel·lícula col·lectiva “HYDRO”. La resta de conferències tenen un tall més tradicional però no per açò pense que menyspreables com a activitat cultural.

En la programació d'activitats satèl·lit s'ofereixen tant espectacles de carrer d'assistència lliure com en recintes on s'hauran d'adquirir l'entrada corresponent.

En qualsevol cas, si es necessita ampliar la informació es poden dirigir a aquest correu:
losonorovisual@gmail.com

O visitar la pàgina web: