Pràctiques Risc Sísmic Ajuntament d'Alacant

Data de la notícia: 20-05-2014

Pràctiques en l'Ajuntament d'Alacant en un projecte per a avaluació de Risc Sísmic

El Dpto. Tècnic de Protecció Civil i Gestió d'Emergències de l'Ajuntament d'Alacant, en col·laboració amb l'EPS, ofereix pràctiques externes per a estudiants de Grau en Arquitectura Tècnica dins d'un projecte per a l'avaluació  de Risc Sísmic

Els interessats han d'inscriure's com a sol·licitants de pràctiques en els serveis web de l'EPS (eServices),  indicant en el tipus de treball que desitgen realitzar: Aj. d'Alacant Risc Sísmic.

El termini per a inscriure's finalitza el 30 de maig.

Per a més informació, us podeu dirigir al professor José Antonio Huesca (Ja.huesca@ua.es) o a l'Oficina de Pràctiques de la **EPS (practicasempresa@eps.ua.es)