Exposició 'Revitalitzant el Raval. Arquitectura per a Elx' realitzada per estudiants d'Arquitectura de la UA'

Data de la notícia: 12-05-2014

Logo Grande

Els pròxims dies 14 i 15 de Maig tindrà lloc Al Palau de Congressos d'Elx l'exposició 'Revitalitzant el Raval. Arquitectura per a Elche', duta a terme per la classe de projectes 5 del grau en Arquitectura de la Universitat d'Alacant. Amb el lema de 'El Raval, un poble dins de la ciutat'.

Els pròxims dies 14 i 15 de Maig tindrà lloc Al Palau de Congressos d'Elx l'exposició "Revitalitzant el Raval. Arquitectura per a Elche", duta a terme per la classe de projectes 5 del grau en Arquitectura de la Universitat d'Alacant. Amb el lema de "El Raval, un poble dins de la ciudad".
En la dita exposició es mostrarà el treball realitzat pels estudiants durant el curs 2013-2014 davall la tutela de la professora Adriana Figueiras Robisco i el seu col·laborador José Amorós Gonzálvez, els que han incentivat als estudiants a treballar sobre un lloc existent i pròxim per a tots en la ciutat d'Elx, el Raval, per a trobar les seues debilitats i amenaces, les seues fortaleses i oportunitats, reconeixent el paper passat present i futur d'un barri històric que roman immutable dins del creixent.