Audiència Pública de la Comissió d'Avaluació Externa del Màster de **Ing. de Materials, Aigua i Terreny

Data de la notícia: 06-05-2014
Visites: 1996

Dimecres que ve 14 de maig tindrà lloc l'audiència pública de la Comissió d'Avaluació Externa del Màster de l'Enginyeria dels Materials, l'Aigua i el Terreny en el Saló d'Actes de la **EPS 1.

Durant els dies 12-14 de maig, la Universitat d'Alacant rep la visita de la Comissió Externa d'Avaluació del Màster Universitari d'Enginyeria dels Materials, l'Aigua i el Terreny. La missió d'aquesta comissió és avaluar la implantació i el desenvolupament del màster i verificar el correcte compliment de la Memòria Verificada del Màster aprovada per la ANECA.

Per al dia 14 de maig està prevista una audiència pública en el SALÓ D'ACTES de la EPS 1, perquè qualsevol persona interessada a presentar una aportació a aquesta comissió com a contribució al procés d'avaluació, puga fer-ho. L'audiència tindrà lloc de 9h15 a 10h00.

Si es vol ampliar aquesta informació pots escriure un correu electrònic a emilio.zornoza@ua.es