Atenció administrativa Setmana Santa

Data de la notícia: 16-04-2014

Els dies 17, 22, 23, 24 i 25 d'abril l'Oficina d'Informació a l'Alumnat més Unitat Centralitzada de Secretaries atendran als usuaris de 9.00h a 14.00h en l'Aulari II (planta baixa).

Des d'aquesta Unitat, a més dels serveis habituals d'informacón, es poden lliurar certificats signats procedents dels Centres i emetre rebuts de taxes. Així com l'assistència en l'ús de l'administració electrònica de la UA.

Les vacances de l'alumnat es perllonguen des del dia 17 al 28 d'abril (tots dos inclusivament). A més el dia 28 d'abril (dilluns) tampoc serà laborable, festa local Sant Vicent.

Calendari acadèmic

Altres serveis amb atenció administrativa en aquest període: Zona esportiva exterior, carteria, Biblioteca General, Atenció Mèdica, Registre General i Servei d'Informàtica

Més info. Oficina d'Informació a l'Alumnat (Aulari II, planta baixa). Tlf. 965903456 <informacio@ua.es>