5º aniversari de la revista Politècnica i nou exemplar

Data de la notícia: 15-04-2014

Logo Grande

Ja està disponible la revista 11, coincidint amb el cinquè aniversari des de la primera publicació, a l'abril de 2009.

Pots trobar-la en qualsevol dels edificis de Politècnica, si no la trobes escriu-nos a revista@eps.ua.es

En aquest nombre t'expliquem les pràctiques remunerades IAESTE per a eixir a l'estranger, internacionalització del grau d'arquitectura tècnica, t'acostem la ràdio Politècnica, tractem per què hi ha menys dones enginyeres, com es fa el pa i com es transformen els greixos bons en dolentes des del punt de vista de l'enginyeria química, egressat que treballa a Brasil ens explica la seua història, emprenedors, astronomia, silvicultura, curiositats científiques i matemàtiques, i molt més.

Esperem que siga del teu grat i et convidem a participar en els pròxims nombres, així com al fet que visites la nostra versió digital i comentes els articles de la revista.

En relació del cinquè aniversari, Andrés Montoyo, director de la EPS, ens va brindar unes paraules:

"L' Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant vol agrair a tots els que heu fet possible que aquesta publicació continue sent realitat després de zinc anys dónes que tímidament vam engegar el projecte, que inicià l'anterior director de l' Escola.

L' interès que ha demostrat tothom: professorat, alumnat i personal del centre, la iniciativa a l'hora de participar, com també els mostres de suport contínues, han fet possible no solament la continuïtat de la publicació, sinó també que cresca en quantitat i sobretot en qualitat."

¡Esperem que us agrade!