El nostre estudiant, Pablo Delgado de Robles, guanyador del premi del concurs de logos organitzat pel Consell d'Estudiants de la UA

Data de la notícia: 09-04-2014

Pablo Delgado de Robles, guanyador del concurs de logos organitzat pel Consell d'Estudiants de la UA

D'entre les 200 propostes presentades, el logo “CEUA” de l'estudiant d'Enginyeria Multimèdia de la UA, Pablo Delgado de Robles, ha sigut el guanyador del concurs de logos organitzat pel Consell d'Estudiants.

La vicerectora d'Estudiants, Nuria Vaig granar, al costat de membres del Consell d'Estudiants, ha sigut l'encarregada del lliurament del xec, valorat en 200 euros, aquest matí en el Saló de Graus de l'Aulari II. Vaig granar, ha animat a tots els participants “a mantenir l'esperit de col·laboració i participació amb la Universitat d'Alacant”.

El premiat, que ha participat en altres ocasions en concursos organitzats per la UA, ha assegurat que, després de diverses propostes dissenyades per al concurs, va optar per presentar el seu logo “CEUA” ja que representava la relació entre alumnat i universitat.

Enhorabona Pablo!!!