Coneix les eixides reals de la Informàtica

Data de la notícia: 02-04-2014

Logo Grande

Si estàs estudiant Informàtica i t'interessa el teu futur professional, acudeix a la xarrada que el Col·legi Oficial d'Enginyers en Informàtica de la Comunitat Valenciana va a oferir el dimarts 8 d'abril, en l'aula A02 de l'aulari II de 12 a 12.30, i coneix les eixides professionals amb què explica avui dia la Informàtica.

Com un dels tallers organitzats dins de la XVI Marató d'Ocupació i Autoocupació organitzada per la Universitat d'Alacant, tindrà lloc aquesta xarrada en la qual Enrique Martínez, president de la Comissió de control del Torn d'Actuacions Professionals del Col·legi Oficial d'Enginyers Informàtics de la Comunitat Valenciana, empresari i antic alumne de la nostra universitat, ens informarà de les perspectives professionals amb les quals explica avui dia la Informàtica.

Recorda, aquest dimarts, 8 d'abril, de 12 a 12.30 en l'aula A02 de l'Aulari II, no et perdes aquesta ullada al teu futur professional. Inscriu-te gratuïtament en aquest enllaç