Curs de Perit Judicial per a Enginyers (2º ed.)

Data de la notícia: 28-03-2014

Obert el termini de matrícula de la segona edició del curs de Perit Judicial per a Enginyers

Es tracta d'un curs, eminentment pràctic, que aborda aspectes essencials de la perícia, amb l'objectiu que el mateix siga concís però útil per als destinataris. Amb aqueix desig es procura facilitar la comprensió de les necessàries al·lusions a la variada normativa que regula els requisits per a adquirir la condició de perit judicial, l'acceptació de l'encàrrec, l'elaboració del dictamen i la seua intervenció en el procés judicial.

Es dotarà a l'alumne dels coneixements necessaris per a intervenir com a perit davant l'Administració de Justícia, prestant especial atenció a la figura del perit judicial en l'àmbit de la jurisdicció **civil.

Més info: http://www.enegocios.ua.es/curso.asp?curso=IIcperijud&edicion=557