Wave University Tour Alacant, crea el teu propi videojoc des de 0

Data de la notícia: 20-03-2014
Visites: 1989

Logo Grande

Assisteix al nostre curs de desenvolupament de videojocs multiplataforma, en el qual t'ensenyarem com crear els teus propis jocs des de 0. Aprendràs d'una forma senzilla, efectiva i flexible, ja que el curs durarà dos dies (de 10:00 a 19:00) on podràs entrar i eixir lliurement per a poder compaginar la teua assistència amb les classes. A més comptaràs amb l'ajuda i assistència de forma presencial per part de diversos professionals del sector, a part d'un fòrum perquè pugues consultar tots els teus dubtes. ¡No t'ho penses més i registra't ja! http://waveengine.net/universitytourspain Si no et pots apuntar però desitges participar, no et preocupes, ¡podràs participar també! L'únic requisit és seguir els passos de l'apartat EQUIPE de la web.