La millor acceleradora de **Startups d'Europa acull a Álvaro Yuste i Pablo Niñoles, alumnes d'Enginyeria Multimèdia

Data de la notícia: 20-03-2014

Logo Grande

El 31 de Març comença el programa StartupBootcamp (SBC) Amsterdam 2014.

• Es van presentar més de 700 projectes de tot el món i després de durs filtres només 11 van ser triats finalment.

• Encara que aquesta acceleradora desenvolupa programes en set països, els nostres emprenedors treballaran a Holanda.

• Més del 70% de les empreses accelerades han aconseguit finançament, que de mitjana ronda els 500.000€.

El 31 de Març comença el programa StartupBootcamp (SBC) Amsterdam 2014. Més de 700 projectes es van presentar, 15 d'ells van poder assistir com a finalistes a l'última fase celebrada en la capital holandesa i només 11 startups (de cinc països diferents) han entrat en l'intens programa d'acceleració.

Entre aquestes es troba Iristrace, una startup alacantina que compta amb Álvaro Yuste i Pablo Niñoles com a socis i desenvolupadors programari. Tots dos acabaran enguany el Grau en Enginyeria Multimèdia per la Universitat d'Alacant, però ho faran des d'un entorn poc comú i molt privilegiat.

Durant els tres mesos que dura el programa, l'equip rebrà mentorización de la mà de més de 85 professionals de talla internacional, i serà el punt de mira de gran quantitat de premsa. En finalitzar, tots els projectes s'enfronten a “un Demo Day amb l'oportunitat d'exposar els seus resultats davant més de 400 business angels i inversors. I amb grans expectatives, ja que de totes les empreses accelerades en SBC més del 70% han aconseguit una mica de finançament, i les xifres solen anar entorn dels 500.000€ de mitjana.

No podran relaxar-se, i així va ser en la seua primera presa de contacte durant els dies de selecció, com ens explica Álvaro Yuste: “Un parell de dies molt intensos. En total vam fer prop de 20 pitch davant més de 50 mentors, contestant preguntes, rebent feedback… per a acabar amb la presentació final de només 3 minuts. Nomenant després als triats ens van deixar per al final i van ser moments d'una tensió extrema, però finalment hem aconseguit el nostre objectiu, i anem a aprofitar l'oportunitat al màxim”.

Sens dubte són unes genials condicions de les quals, els cinc representants de Iristrace que van a treballar allí entre els quals es troba el CEO i cofundador César Mariel,  trauran el major partit possible. Seguirem d'a prop la pista d'aquests emprenedors alacantins però sense fronteres, i per a açò no hi ha més que visitar el seu blog, on plasmaran tota l'experiència.

Visita'ls en prendedor.es