Coneix el CAU (Centre de Suport a l'Estudiant) Uayuda.ua.es

Data de la notícia: 18-03-2014

Coneix el CAU (Centre de Suport a l'Estudiant) Uayuda.ua.es

20/03/2014 -  "La universitat et dóna més". Recursos de la UA per a temps difícils. Coneix el CAU (Centre de Suport a l'Estudiant) Uayuda.ua.es ¿En què et podem ajudar?

Parteix 1: "La universitat et dóna més". Recursos de la UA per a temps difícils.
Ponent: Patricia Soler.
Parteix 2: Coneix el CAU(Centre de Suport a l'Estudiant) Uayuda.ua.es ¿En què et podem ajudar?
Ponent: Tomás Ordoñez.

Presentació del Centre de Suport a l'Estudiant (CAU), servei del Secretariat de Pràctiques i Suport a l'Estudiant del Vicerectorat d'Estudiants, que atén a tots els estudiants de la UA que per circumstàncies personals, familiars o soci-econòmiques veuen afectat el seu rendiment acadèmic i poden necessitar d'ajuda per a la seua plena participació en la vida universitària.

20 de març de 2014 a les 10:00 en Saló Actes Politècnica IV.
Ponents: Patricia Soler i Tomás Ordoñez.

Inscripción aquí